FANDOM

SCP-173
173.jpg
Klasa Euclid
Występowanie Częste
Specjalna umiejętność Porusza się, kiedy nikt na niego nie patrzy
Miejsce przechowawcze Pojemnik 5x5x5 m
Szybkość Extremalnie szybka
Pochodzenie Przywieziony przez Japończyków
Zbudowany z betonu i prętów zbrojeniowych

Scp z przetłumaczonego raportuEdytuj

Identyfikator podmiotu: SCP-173

Klasa podmiotu: Euclid

Specjalne Czynności Przechowawcze: SCP-173 musi zawsze być trzymany w zamkniętym pomieszczeniu. Wchodzić do przechowalni mogą jedynie co najmniej trzyosobowe grupy. Personel musi zamknąć za sobą drzwi na klucz. Dwóch konfrontujących aż do momentu opuszczenia przechowalni przez cały personel musi utrzymywać z SCP-173 kontakt wzrokowy. Potem należy zamknąć drzwi.

Opis: Obiekt przeniesiony do Kompleksu 19 w 1993 roku. Jego pochodzenie dotychczas nie zostało poznane. SCP-173 jest zbudowany z betonu i prętów zbrojeniowych, oraz pomalowany farbą w sprayu marki Krylon. SCP-173 jest żywy i ekstremalnie niebezpieczny. Obiekt nie może się poruszać, kiedy ktoś patrzy w jego kierunku, dlatego zawsze należy utrzymywać z nim kontakt wzrokowy. Członkowie personelu wpuszczani do przechowalni zawierającej SCP-173 są instruowani, by zgłaszać, zanim mrugną. Ataki obiektu mają na celu skręcenie ofierze karku u podstawy czaszki lub uduszenie jej. W przypadku ataku, personel zobligowany jest do zastosowania procedur identycznych jak w przypadku obiektów o 4 klasie zagrożenia.

Personel raportował odgłosy skrobania kamienia dochodzące z przechowalni, kiedy w środku nie było żadnego pracownika. Zostały one uznane za normalne i ich brak lub jakakolwiek zmiana powinny być zgłoszone do aktualnie przebywającego na służbie Administratora.

Czerwonobrązowa substancja wypełniająca dno pojemnika jest mieszaniną odchodów i krwi. Jej pochodzenie nie jest znane. Przechowalnia musi być czyszczona co dwa tygodnie.

Scp w grzeEdytuj

W grze napotykamy się z SCP-173 w samym intrze. W czasie awarii SCP zabija najpierw dwóch członków personolu klasy D. Zabije też ciebie jeżeli nie uciekniesz z pomieszczenia patrząc na niego. Po tym zabije strażnika, który będzie próbował go zestrzelić (SCP jako istota żywa nie posiada pancerza hitynowego czy szkliwa, jednak w grze seria pocisków średniego zasięgu oddanego z odległości ponad 1 metra nie uszkadza SCP ) . Chwilę po wyjściu z całego pomieszczenia zabije ludzi na dole i będzie tam przez chwilę. Potem będzie się pojawiał losowo  w danych miejscach. Jego funkcję są opisane tak samo jak w raporcie powyżej. Nie można przerywać kontaktu wzrokowego z SCP - 173 . Pojawia się często w miejscach, w których jest trujący gas. Umie otwierać drzwi nie wymagającej żadnej karty.

Strategia i poradyEdytuj

  • Uważaj, kiedy wychodzisz z jakiegoś pomieszczenia. SCP-173 może otwierać drzwi nie wymagające karty.
  • Używaj maski gazowej w miejscach pełnych gazu. SCP-173 często sie w nich czai i szybsze mruganie utrudni ci przeżycie.
  • Staraj się zamykać go w pomieszczeniach na kartę. On ich nie może otworzyć i będziesz mógł uciec.
  • Blokuje drogę, więc nie można obok niego przejść. Odejdź od niego trochę, mrugnij a będziesz miał wiecej miejsca na ominięcie i dystans między wami będzie dalszy.

CiekawostkiEdytuj

  • SCP jest jeden w całym ośrodku, pomimo tego wchodzi i wychodzi z pomieszczeń, do których nie mógł się dostać. Dzieje się dlatego tak, gdyż porusza się przez wentylację. Często można znaleźć leżące kraty na ziemi od wentylacji.

GaleriaEdytuj

(wymaga zawartości)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki